Teknik SEO - Bagaimana Nak Tingkatkan Kedudukan Laman Web

Posted by cariduitsite | 10:58 PG




Menghabiskan masa yang begitu lama di internet dengan mengunakan pelbagai jenis teknik/kaedah/sistem/proses tetapi

website/blog kita masih tidak menerima trafik dari search engine merupakan keadaan yang amat menyakitkan. Apatah lagi sekiranya Website/blog kita tidak dijumpai di Search Engine Result Page. kalau kita masih tercari-cari jawapan kepada masalah ini, kita masih belum terlambat lagi; jawapannya terdapat dalam ebook secara terperinci.

Ebook 'Panduan SEO Google Cara Inspiration' merupakan sebuah ebook dalam bahasa Malaysia mengenai teknik bagaimana mendapat kedudukan yang terbaik di google.com. Panduan ini adalah merupakan teknik-teknik yang telah digunakan oleh penulisnya sendiri dalam memenangi beberapa pertandingan yang dianjurkan bagi mendapat kedudukan yang terbaik di search engine google.com. Dalam lain-lain perkataan, tulisan ini bukan merupakan teori yang belum dibuktikan keberkesanannya.Ia merupakan teknik yang telah dicuba dan didapati berhasil seperti yang dikehendaki.

Tidak keterlaluan saya katakan bahawa 'Panduan SEO Google cara inspiration' ini merupakan pengetahuan yang amat penting untuk diketahui oleh sesiapa sahaja yang ingin menempatkan laman web/blog perniagaan mereka mendapat kedudukan yang tinggi di search engine google. Kedudukan yang tinggi sahaja yang boleh menjadikan laman web/blog kita senang dijumpai oleh orang ramai. Susulan daripada itu ia akan meningkatkan kunjungan dan jualan kita.

Related Posts with Thumbnails
Share |